Публічна інформація

Вступ 2024 від ПК

https://us02web.zoom.us/j/84858305908?pwd=ZDlqQzZ2Q3BtUGZRVFFaQkE3Q1RGQT09

Ссылка на страницу университета где новость о дне открытых дверей

ПРОТОКОЛ № 7 від 23.02.2024 року Про схвалення переліку вибору підручників вчителями санаторної школи для учнів 7-го класу на 2024/2025 навчальний рік

ПРОТОКОЛ № 5 від 25.01.2024 року Про схвалення переліку вибору посібників та підручників вчителями санаторної школи для учнів 2-го класу на 2024/2025 навчальний рік

ПРОТОКОЛ № 3 від 15.12.2023 року Про схвалення переліку вибору посібникіів вчителями санаторної школи для учнів 1 класу на 2024 2025 навчальний рік

 

Вітаємо !

Шаповалову Марію ученицю  9-го класу, яка посіла IІІ місце у II етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з основ правознавства у 2023/2024 навчальному році в Харківській області.

Підготував вчитель правознавства Гасан Євген Юрійович.

Вітаємо !

Бурдигу Наталію ученицю 11-го класу, яка посіла ІІІ місце у II етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з біології у 2023/2024 навчальному році в Харківській області.

Підготувала вчитель біології Самойлова Тетяна Йосипівна.

 

 

 

Вітаємо !

Журбу Євгена учня 8-го класу, який посів IІI місце, Марсову Анну ученицю  10-го класу, яка посіла  ІІІ місце, Мельник Софью ученицю  11-го класу, яка посіла  ІІ місце у II етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2023/2024 навчальному році в Харківській області.

Підготував вчитель історії Гасан Євген Юрійович.

 

Вітаємо !

Диковського Михайла учня 7-го класу, який посів II місце, Пожидаєву Дар’ю ученицю, 8-го класу, яка посіла II місце у ІІ етапі  ХІV Міжнародного

мовно-літературного конкурсу  учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка у 2023/2024 навчальному році.

Підготували вчителі української мови та літератури: Кузьменко Антоніна Іванівна, Єсіна Яна Валеріївна.

 

Географія – наука про землю

Ніщо так не ровиває мозок людський,

як географія            І.Кант

 

 

Вітаємо !

Постнікову Єву ученицю 11-го класу, яка посіла І місце, Новікову Аполлінарію ученицю 11-го класу, яка посіла ІІ місце, Кудряшова Арсенія учня 10-го класу, який посів ІІІ місце у II етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2023/2024 навчальному році в Харківській області.

Підготувала вчитель географії Журавель Ганна Григорівна.

 

 

 

 

Вітаємо !

Шаповалову Марію ученицю  9-го класу, яка посіла I місце у II етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2023/2024 навчальному році в Харківській області.

Підготувала вчитель трудового навчання Долженко Інна Валентинівна.

 

 

 

 

Вітаємо !

Парахіна Назара учня 8-го класу, який посів II місце у II етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії у 2023/2024 навчальному році в Харківській області.

Підготувала вчитель хімії Самойлова Тетяна Йосипівна.

 

 

Вітаємо !

Парахіна Назара учня 8-го класу, який посів II місце, Бутову Анастасію і Бурдигу Наталію учениць 11-го класу, які посіли III місце у II етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2023/2024 навчальному році в Харківській області.

Підготували вчителі української мови та літератури: Кузьменко Антоніна Іванівна, Єсіна Яна Валеріївна.

 

 

 

Тиждень української мови та літератури (06.11.-10.11.2023 року)

 

ХХІV МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІМЕНІ ПЕТРА ЯЦИКА

    27 жовтня 2023 року – День української писемності та мови.         ХХІV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика.

Церемонія відкриття конкурсу відбудеться 27 жовтня о 13:00.    Охочі зможуть переглянути її у прямому ефірі на YouTube-каналі МОН.

 

 

Запрошуємо учнів, педагогів, батьків та всіх охочих долучитись до написання диктанту й відчути себе єдиною потужною спільнотою через приналежність до нашого головного духовного скарбу, що об’єднує ,- рідної мови.

У п’ятницю, 27 жовтня, відбудеться Радіодиктант національної єдності — у День української писемності та мови. У 2023 році його вперше відзначають саме 27 жовтня.

Де слухати і дивитися радіодиктант-2023

Радіодиктант національної єдності розпочнеться об 11:00. Суспільне Мовлення транслюватиме його:

РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПОСИЛЕННЯ ЗАХОДІВ КІБЕРЗАХИСТУ

Додаток_рекомендації

Наказ_1014_від_18_08_2023_

Типова_освітня_програма

(2023-08-29-10_49_33)

АБЕТКА З БЕЗПЕКИ

 

До уваги дітей та батьків

Брошура  поради під час війни

Листівка  КІР швидкий і небезпечний

КІР листівка

Пам’ятка

 

 

 

 

Департаментом науки і освіти Харківської обласної військової
адміністрації (далі – Департамент) останнім часом отримано чисельні сигнали
про те, що окремі заклади освіти намагаються розпочати освітній процес в
офлайн форматі.
Нагадуємо, що рішенням Ради оборони Харківської області (протокол №
10 від 15.08.2022) ухвалено запровадження з початку навчального року на
території Харківської області
дистанційної форми здобуття освіти у закладах
освіти всіх рівнів та всіх форм власності протягом 2022/2023 навчального року
на період дії воєнного стану. Отже, дії окремих керівників закладів освіти
свідомо створюють загрозу життю і здоров’ю учасників освітнього процесу та
мають ознаки самоуправства (тобто самовільної, всупереч встановленому
законом порядку, реалізації свого дійсного або уявного права). Департамент
залишає за собою право на вжиття в законний спосіб організаційнорозпорядчих заходів впливу,

спрямованих на недопущення порушень
встановлених вимог.


Директор Департаменту Олексій ЛИТВИНОВ

№ 01-34/1418 від 07.04.2023

Як вберегти дитину від біди: поради батькам

У Ювенальній поліції зауважують, що часто підлітки не можуть самостійно реалізувати свої бажання, тому намагаються знайти своє місце у молодіжних організаціях. Звучить це не погано, але і групи бувають різні, такі, як і ті самі ПВК “Редан”.

Підлітковий вік – складний, але батьки можуть вплинути на цю ситуацію та вберегти свою дитину від участі у подібних рухах. Насамперед потрібно:

  • Спокійно, відверто і прямо поговорити з дитиною. При цьому дайте можливість виговоритися і їй.
  • Якщо дитина розповідає, куди вона ходить та як проводить свій час – проявіть якомога повну обізнаність в обговорюваній темі; виявляйте терпіння і доброзичливість, аби уникнути емоційного дискомфорту, недовіри чи агресії з боку підлітка.
  • Опановуйте інтернет-технології, майте власний акаунт і станьте другом своїй дитині в соцмережах;
  • Аналізуйте вміст сторінок дитини, уважно читайте її публікації, вивчайте групи, до яких вона приєдналася;
  • “Познайомтеся” з її віртуальними друзями, звертайте увагу на фото й відео, що викликають інтерес дитини, зокрема ті, що збережені, поширені або вподобані;
  • Покажіть дитині, що вона вам небайдужа, що ви піклуєтеся про неї та запропонуйте спільно провести час.
  • Покажіть дитині її переваги, знайдіть у неї сильні сторони, допоможіть їй побачити себе унікальною особистістю.
  • Після встановлення контакту та виявлення довіри до вас, поясніть підлітку про згубність і безперспективність деструктивної поведінки, підкріпіть це фактами, допоможіть зрозуміти всі ризики та невідворотні наслідки такої поведінки.

Однак важливо будувати довірливі відносини. Абсолютно нормально цікавитися життям дитини, “вивчати” її віртуальних друзів і взагалі те, чим вона цікавиться у мережі. Та насильне втручання в життя (наприклад, вимоги дати прочитати приватні листування) тільки погіршує ситуацію, тому не вдавайтеся до таких заходів. Також варто розуміти, що ізоляція від інтернету чи заборони виходити на вулицю теж не надто дієві – дитина повинна усвідомити наслідки тих чи інших деструктивних дій

 

В межах Екосистеми психологічної допомоги у сфері освіти з метою
реалізації Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної
підтримки за ініціативи першої леді України Олени Зеленської Міністерство
освіти і науки України проводить другий практичний вебінар:

https://www.youtube.com/live/dYxtzHSh1ps?feature=share.

 

 

ПРО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Комунальний заклад

«Харківська санаторна школа № 9»

Харківської обласної ради

оголошує набір учнів для навчання і оздоровлення по кардіологічному профілю

у 2022/2023 навчальному році

Клас Кількість місць
1 20
2 3
3 1
4 3
5
6
7 1
8 5
9 9
10 2
11 20

 

 

 

Для Вас, користувачі сайту!

Як реагувати на панічні новини

Кілька місяців розмов довкола можливого військового конфлікту довели напругу в суспільстві та соцмережах до краю. Тривала тривога щодо потенційної загрози виснажує не гірше за реальну війну.

З кінця жовтня український медіапростір перебуває в стані постійної напруги. Не припиняється потік новин про скупчення російських військ на кордонах України, політики обмінюються різкими заявами, а у медіа миготять заголовки про перспективи нової великої війни між Росією та Україною.

На цьому тлі тривожність переповнює соцмережі, люди  на роботі та під час випадкових зустрічей обговорюють перспективи війни, втечі чи виживання.

Одні радять, як збирати “тривожні валізки”, інші наполягають, що вже час продавати майно, “доки не стало пізно”. Є й ті, хто переконує, що жодної війни не буде і розводити паніку – марна справа. Але в усіх випадках емоції зашкалюють.

До Вашої уваги рекомендації, як правильно реагувати на ситуацію тривалої тривоги, непевності та інформаційного тиску.

“Заземленість” і контроль

Перше, про що потрібно себе спитати в нинішніх обставинах: що я можу контролювати? Зважаючи на те, що більшість українців ніяк не можуть вплинути на подальші військові та політичні події, треба сконцентруватись на собі, своєму житті, емоціях і поведінці. Тривоги через речі, на які ми не впливаємо, визивають ще більшу тривогу. Тому, передусім, треба усвідомити, що можуть статися різні речі, та визначитись, на що ви впливаєте, що ви контролюєте, які у вас є ресурси.

Тривога та паніка – реакція на невизначеність, на загрозу, контури якої ще не дуже визначені.

Щоб узяти ситуацію під контроль, треба зосередитись на своїх реакціях, спробувати провести межу між реальною та уявною загрозою, а також постаратись максимально конкретизувати та “заземлити” загрози, які ви бачите для себе. Поміркувати, що реально буде, якщо реалізується найгірший сценарій. Розглянути всі наслідки, починаючи від найгірших і закінчуючи найлегшими. Далі поміркувати, а що конкретно можемо зробити ми? Чи є у нас, наприклад, дача, куди можна евакуювати дітей? Чи вистачить питної води на тиждень? Які слабкі сторони у здоров’ї когось із родини? Хто з наших піде в тероборону? Словом, зробити певну “заземлену” ревізію реальних загроз і ресурсів.

Інформаційна дієта

В умовах постійного нагнітання тривоги та загроз експерти одноголосно радять обмежити споживання інформації – менше читати новин, менше сидіти в соцмережах, в ідеальні обмежитись кількома медіа, яким ви довіряєте.

Перевіряйте джерела інформації: не лінуйтеся поцікавитися професійною підготовкою експертів та лідерів громадської думки, розмежовуйте пропагандистів і журналістів.

Йдеться про здорове дозування. Адже постійне перебування в інформаційному потоці не залишає часу для повноцінної обробки інформації, необхідної для вашого мозку. В такій ситуації ви втрачаєте можливість самостійно проаналізувати ситуацію, відокремити “зерно і кукіль”, сформувати власну реакцію. Громадянам треба робити паузи в споживанні новин через ЗМІ та соціальні мережі.

Перше, що треба зробити, вимкнути більшість каналів інформації. Адже, крім того, що може бути реальна війна, вже зараз відбувається війна інформаційна та психологічний терор.

Інформаційні атаки виснажують, викликають внутрішній дисбаланс, призводять до ірраціональної поведінки та психічних травм. Варто іноді влаштовувати собі медіадієту, обмежити вживання інформаційної “їжі”, приділяючи більше уваги матеріальній і побутовій реальності, повноцінному зануренню у роботу, насолоді від спілкування. Варто виділити час на фізичне здоров’я та добробут.

Не “тривожна валізка”, а “валізка безпеки”

Актуально мати під рукою найнеобхідніше у разі нагальної потреби. Але уникайте словосполучення “тривожна валізка”. Назвіть це «базовим рюкзаком» чи «валізою індивідуальної безпеки». Варто думати у позитивному ключі замість негативного.

Водночас саме наявність такої валізки дає відчуття психологічної готовності до кризи. В цій ситуації спрацьовує простий психологічний механізм: людей найбільше лякає невідомість та страх втрати контролю над ситуацією, безпомічність. Тому підготовка таких валізок дає людині відчуття впливу на ситуацію та хоча б часткового її прогнозування, такий собі план “Б”. Це є світовою практикою, наприклад, жителі Нової Зеландії мають при собі “аварійні комплекти” на випадок землетрусу.

 

 

Подбати про слабких

Постійна напруга та тривожні новини зачіпають не лише дорослих, але й дітей та літніх людей. Для них напруга посилюється ще й тим, що вони не можуть самі про себе подбати та залежать від інших. Дитячий психолог Світлана Ройз оприлюднила цілий довідник “Супергерої безпеки” про те, як з дітьми говорити про безпеку та надзвичайні ситуації. Вона радить робити це в формі гри, давати алгоритм дій на різні випадки, щоб діти відчували свою впевненість і готовність.

Найважливіше запевнити найслабших, що ви поряд, вони повинні розуміти, що можуть на вас розраховувати, що ви перебуваєте в стані спокою і впевненості. Впевненості не в тому, що війни не буде, а в тому, що ви можете щось зробити, щоб зберегти своє життя, здоров’я.

Вже з десятирічного віку з дітьми можна відверто говорити про те, що відбувається. Якщо вони запитують, чи буде війна, можна чесно відповідати, що це невідомо, але, ймовірно, що не буде. Пояснювати, як влаштований світ, та що ми можемо зробити, щоб захистити себе.

Головне – уникати тривожності у самих себе, коли ведете такі розмови. Емоції заражають, тому такі розмови потрібно вести, коли ви самі перебуваєте у спокійному, врівноваженому стані. Заражайте спокоєм, а не страхом.

Під час розмови слідкуйте за інтонацією та швидкістю мовлення (в стані хвилювання людина говорить швидше та підвищує інтонацію). Намагайтеся говорити не про емоції, а про факти.

Не ігноруйте страхи близьких, не знецінюйте їхні переживання простими заспокійливими фразами, на кшталт: “Все буде добре. Не говори дурниць”. Спробуйте з’ясувати, чого конкретно боїться людина (смерті, тортур, голоду). Допоможіть їй сформувати реалістичне відчуття контролю ситуації та конструктивне бачення перспективи: “Поговорімо, як конкретно ти зможеш убезпечити себе”.

Жити на повну

Тривожні новини – не привід відмовляти собі в тому, щоб жити повноцінним життям, дозволяти собі радощі та планувати майбутнє.

У будь-якій ситуації дбайте про здоров’я своє та своїх близьких, усвідомлюйте власні потреби, не покладайтеся сліпо на думки інших людей. Будьте дієвими, візьміть на себе відповідальність за своє життя. Частіше ставте собі прості запитання: “Що я зараз відчуваю? Чому? Чого я дійсно потребую? Мої дії обумовлені моїми потребами чи спровоковані ззовні?” Антуан де Сент-Екзюпері писав, що «діяльність рятує не лише від страху, але й від слабкостей, холоду, хвороб».

Важливо продовжувати жити своїм життям, а не тривожним невідомим майбутнім. Треба цінувати спокійні та світлі моменти життя, розуміти, що в цьому і є його цінність.

 

 

Як уникнути Кібербулінгу.

У період пандемії COVID-19 у дорослих та дітей змінився звичний спосіб життя: ми проводим більше часу за комп’ютером та у соціальних мережах, переживаємо самоізоляцію, дистанційно навчаємось та працюємо. Саме зараз, коли наше віртуальне життя так тісно переплетене з звичайним життям, цій проблемі слід приділити особливу увагу.

Кібербулінг- це цькування в соціальних мережах, месенджерах, ігрових платформах і мобільних телефонах, зокрема через: поширення брехні або розміщення фотографій, компрометуючих когось, повідомлення або загрози, які ображають, або можуть завдати комусь шкоди, спроби видати себе за іншого і відправлення повідомлень іншим людям від його імені.

1.Яку позицію повинен займати дорослий щодо цькування в Інтернет-просторі, з якою можуть зіткнуться діти?

  • Батьки повинні бути в курсі того, яку активність проявляє дитина онлайн, які сайти відвідує. Також вони ставлять дитину до відома про те, що як люди, які відповідають за його безпеку, вони можуть цікавитися тим, що він робить в Інтернеті, якщо будуть вагомі причини для занепокоєння.
  • Добре, якщо дитина погодиться «дружити» з батьками в соціальних мережах. Якщо вона відмовляється, це її право, але, може вона погодиться дружити при цьому з якимось іншим дорослим, з яким у батьків є контакт (наприклад, зі старшим братом або сестрою, другом сім’ї ).
  • Батьки повинні знати паролі дитини від акаунтів і пообіцяти, що скористаються ними тільки в разі крайньої необхідності. І дотримати слова. Спроби «шпигувати» за дітьми призводять часто до швидкого викриття батьків і повного зникнення довіри з боку дитини. Після цього у батьків не залишиться шансів дізнатися про те, що відбувається, якщо дитина дійсно опинеться в небезпечній ситуації.
  • Домовитись з дитиною про те, що вона розповість батькам, якщо опинеться в ситуації небезпеки, і запевнити його в тому, що при цьому вони не відберуть у нього телефон або комп’ютер.
  1. Батьки повинні навчити дитину деяким правилам безпеки в мережі:
  • Навчити дітей думати про те, що вони постять в мережі, не ділитися чимось, що потім може їх поставити в незручне становище: одного разу опублікована в мережу, інформація перестає належати автору – це дуже важливо засвоїти.
  • Запропонувати дітям задуматись над тим, хто може мати доступ до їх особистої інформації: чи буде їх сторінка відкрита для всіх або тільки для друзів.
  • Навчити дітей ні з ким (крім батьків) не ділитися своїми паролями.

3.Якщо Кібербулінг вже має місце:

  • не відповідати на образливі повідомлення і не пересилати їх;
  • зробити скріншоти, залишити докази того, що напад мав місце;
  • заблокувати того користувача, від якого виходять образливі повідомлення;
  • повідомити провайдеру або керівництву соціальної мережі або сайту про те, що правила їх сервісу порушуються.

За матеріалами https://vseosvita.ua/library/statta-bezpecnij-internet-ak-uniknuti-kiberbulingu-411196.html

 

Запрошуємо Вас переглянути відео «Основні правила безпечної роботи в Інтернеті»                                  https://www.youtube.com/watch?v=PiA_N_uI5R8

та пройти онлайн Квест            https://www.youtube.com/watch?v=mqMDbuOINdc

 

 

Дорогі друзі!

З боєм курантів у ніч із 31 грудня на 1 січня багато людей планують розпочати нове життя.

Почати життя з нуля і змінити себе в новому році можна, проте це відбувається не за рухом чарівної палички, а шляхом роботи над собою та значних зусиль. Маленькі кроки до нового життя, як сніжинки, одна за одною, матимуть ефект снігового кому, які врешті-решт призведуть до змін, які ви не зможете не помітити. Якщо ви вже не раз за рік, що минає, обіцяли собі почати нове життя з понеділка, то нехай перший день нового 2022 року буде вашим великим Понеділком (хоч за календарем він все ж таки припадає на суботу).

До вашої уваги 10 кроків до великих змін, які ви можете зробити прямо зараз.

  1. Оцініть ваше життя зараз.

Перш ніж приступити до нового життя, потрібно зрозуміти, що вас не влаштовує у житті старому. Візьміть аркуш паперу і в стовпчик розпишіть всі сторони вашого життя (родина, дружба, вільний час, навчання тощо), і напроти кожної сторони вашого життя поставте оцінку від 1 до 10, де 10 – повністю влаштовує, а 1 – повністю не влаштовує. Біля кожної оцінки нижче 9 позначте, що вам хотілося б кардинально змінити, щоб суттєво підвищити якість вашого життя.

  1. Знайдіть негативні джерела, які вам заважають.

Продовжуючи перший пункт, подумайте, хто чи що є причиною низьких оцінок (людина, ситуація, можливо ви самі). Подумайте, наскільки ваші стосунки з цією людиною чи ваш підхід до ситуації (лінь, бездіяльність, неорганізованість) призводять до такого негативного результату.

  1. Будуйте плани на майбутнє, але не відкладайте на завтра.

Зробіть лист з вашими планами на майбутнє. Орієнтуйтесь на ваше життя та ваші можливості прямо зараз. Намагайтеся зробити те, що запланували у короткій тимчасовій перспективі, а для цього розпишіть собі терміни для кожного пункту плану та ресурси, які необхідні для його здійснення.

  1. Позбавтеся залежностей.

Порахуйте, скільки часу в середньому ви проводите за смартфоном, комп’ютером, телевізором, у мережах і запитайте себе, чи влаштовує вас витрачений час. Серіали, шоу, комп’ютерні ігри, безперервний перегляд чужих сторінок та публікацій, перегортання інстаграм та тик-ток мають гіпнотичний вплив на вас, забезпечують можливість відсторонитися від навколишнього світу та забирають у вас дорогоцінний час, який ви можете витратити на себе.

  1. Звільніть час для нового життя.

Почніть з того, щоб почати лягати спати на півгодини раніше і на півгодини раніше вставати. Ця маленька хитрість має велике значення: вночі ви більше відпочинете, а вранці, в цей заощаджений час , ви обов’язково зробите щось корисне – наприклад, повторите англійську або зробите зарядку.

  1. Звільніть місце для нового життя.

Почніть з прибирання непотрібних речей: одягу, журналів, поламаних речей. Поміняйте інтер’єр – переставте стіл або пересуньте лампу, поміняйте постери або килим. Важливо, щоб ці зміни вам подобались.

  1. Знайдіть нове хобі.

Запишіться на танцювальні курси, навчитеся грати на гітарі, займіться веб-дизайном або програмуванням. Ви не тільки отримаєте нові знання, але й познайомитеся з новими людьми та розширите свій кругозір.

  1. Вивчіть іноземну мову.

Сісти за підручник і вивчити нарешті неправильні дієслова, відточити справжній британський акцент і навчитися читати журнали іноземною мовою – півтори-дві години на день, які ви витратите на це, вам обов’язково знадобляться у майбутньому: в роботі, навчанні, подорожах, спілкуванні або просто для тренування власного мозку.

  1. Займіться спортом та правильно харчуйтесь.

Щоб для вашого тіла зміни пройшли без стресу, тримайте організм у тонусі і ставтеся до нього дбайливо. У цьому вам допоможе елементарна ранкова зарядка та обмеження в їжі.

  1. Фіксуйте свої перемоги та пишайтеся собою.

Не забувайте частіше підбивати підсумки – виписуйте в стовпчик те, що вийшло, хвалить себе за успіхи і робіть позначки, що ще хотілося б виправити. Щовечора, перед сном, аналізуйте минулий день і відзначайте, що вже зроблено, а над чим ще варто попрацювати, щоб мати можливість жити повноцінним життям – саме таким, яким ви хочете.

ШАНОВНІ БАТЬКИ !

ви можете допомогти дитині підготуватися до ЗНО за посиланням:

https://testportal.gov.ua/porady-batkam/

ОГОЛОШЕННЯ

ШАНОВНІ  БАТЬКИ  ТА  ВЧИТЕЛІ!

Будь ласка, приєднуйтесь до донорського руху з метою забезпечення потреб населення Харківської області донорською кров’ю та її компонентами.

Додаткова інформація при зв’язку з відповідальною особою КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ»:

  • завідувачем відділу відбору донорів Верховенком Юрієм Олексійовичем, к.т. +380997845871,
  • фахівцем із зв’язків з громадкістю та пресою Бакай Анатолієм Сергійовичем, к.т. +380501433447.

Долучаючись до руху донорства, ви рятуєте людей і піклуєтесь про здоров’я близьких!

                                                                          З повагою, адміністрація

 

На 1 вересня 2021/2022  навчального року учні повині мати довідки.

 

1)Бак посів на дифтерію з носу та зіву.

2)Бак посів на кишкову флору.

3)Аналіз калу на яйця гельмінтів.

4)Шкрибок на ентеробіоз.

5)Клінічний аналіз крові.

6)Клінічний аналіз сечі.

7)Аналіз крові на цукор(для учнів 5-6 класів).

8)Довідка про епідеміологічне оточення.

 

ОГОЛОШЕННЯ

Комунальний заклад «Харківська санаторна школа № 9» Харківської обласної ради оголошує набір учнів з серцево-судинною патологією на 2021/2022 навчальний рік

до 1 – 4 класів,

до 6 – 8 класів,

до 10 – 11 класів.

РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ВІД 31.05.2021 РОКУ , ПРОТОКОЛ № 10 ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ ДО НАТУПНОГО КЛАСУ УЧНІВ САНАТОРНОЇ ШКОЛИ

 

 

Поради батькам учнів 5-го класу

Будь-які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального й особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних навчальних знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація.

  • Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтесь і обговоріть це з класним керівником, шкільним психологом.
    Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.
  • Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
  • Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
  • Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
  • Обов’язково дотримуйтесь режиму дня. Потрібно пристосувати режим дня так, щоб він позитивно впливав і на режим харчування, сон, прогулянки, і на виконання домашніх завдань тощо.
  • Головне новоутворення підліткового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності.
  • У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям. Пам’ятайте, що дитині потрібна не стільки самостійність, скільки право на неї.
  • Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду, а також ослабляти контроль за навчальною діяльністю зразу. Підліток дуже вразливий і легко піддається як позитивному впливу, так і негативному.
  • Заохочуйте допитливість дитини. Якщо ви спробуєте позбутися її, коли вона ставить відверті запитання, дитина шукатиме відповіді на стороні.
  • У цьому віці розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети.
  • Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.
  • У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.

ЯКЩО:

  • Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;
  • Дитину висміюють, вона стає замкнутою;
  • Дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною;
  • Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
  • Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;
  • Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
  • Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
  • Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною.

ЯКЩО ДИТИНУ ПІДТРИМУВАТИ, ВОНА ВЧИТЬСЯ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ!!!

ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗА 2019 – 2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

НАКАЗ № 67, 25.08.2020 Про організацію роботи закладу в 2020-2021 н.р. в період карантину

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

На виконання постанови КМУ від 01.06.2020 № 586 для зарахування учня до структурного підрозділу пансіон (учень має право залишатися в школі цілодобово з понеділка по четвер) вам необхідно:

  1. Звернутися до Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (ЦСССДМ) або до фахівців з соціальної роботи в ОТГ (ФСР) за місцем проживання для отримання акту оцінювання потреб сім’ї/особи.
  2. Отримати довідку від медичної установи, що засвідчує необхідність навчання у санаторній школі (оригінал), індивідуальний план реабілітації для дитини з інвалідністю.
  3. Звернутися до служб у справах дітей за місцем проживання дитини з заявою до органу опіки.
  4. За адресою та телефонами ЦСССДМ можна звернутися в санаторну школу.

 

Адміністрація

УКРАЇНА

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 9» 

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

61019, м. Харків, вул. Катаєва, 20, тел./факс 376-01-75, pr.sanshkola9@internatkh.org.ua Код ЄДРПОУ 22678613

__.__.2020 № 01-24/___

 

Керівнику ТОВ НВФК «ЕЙМ»

Чистякову О.Г.

директора  КЗ «ХСШ № 9» ХОР

Куліш В.І.

Шановний  Олексію Геннадійовичу!

Висловлюємо щиру подяку за надану допомогу в придбанні обладнання, товарів і матеріалів для зміцнення матеріальної бази і забезпечення дітей,

які проходять лікування серцево-судинних захворювань в умовах санаторної школи.

Дякую Вам за ваше відношення та розуміння наших проблем.

Від медико-педагогічного колективу, від учнів та їх батьків бажаємо Вам міцного здоров’я, мирного неба, зберігати настрій і можливість надавати допомогу ближнім.

З повагою

директор санаторної школи                                         В.І.КУЛІШ

 

УКРАЇНА

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 9» 

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

61019, м. Харків, вул. Катаєва, 20, тел./факс 376-01-75, pr.sanshkola9@internatkh.org.ua Код ЄДРПОУ 22678613

__.__.2020 № 01-24/___

 

Керівнику ТДВ «Інтерхім»

Редеру А.С.

директора   КЗ «ХСШ №9» ХОР

Куліш В.І.

 

Шановний  Анатолію Семеновичу !

 

Висловлюємо щиру подяку за надану допомогу в придбанні обладнання, товарів і матеріалів для зміцнення матеріальної бази і забезпечення дітей,

які проходять лікування серцево-судинних захворювань в умовах санаторної школи.

Дякую Вам за ваше відношення та розуміння наших проблем.

Від медико-педагогічного колективу, від учнів та їх батьків бажаємо Вам міцного здоров’я, мирного неба, зберігати настрій і можливість надавати допомогу ближнім.

 

З повагою

директор санаторної школи                                         В.І.КУЛІШ

До дня української вишиванки

https://www.youtube.com/watch?v=85jhUQxw6ug&feature=youtu.be

ЗУПИНЕМО ПАНДЕМІЮ

https://covid19.com.ua/

http://mon-covid19.info/

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ НАУКИ І ОСВІТИ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 24

Тел./факс (057) 731-21-31    E-mail: kvnz.hano@gmail.com    web-сайт: edu-post-diploma.kharkov.ua

Від 06.04.2020 № 231

Директорам

інтернатних закладів

Про методичний Інтернет-марафон

КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти інформує про проведення методичного Інтернет-марафону для вчителів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти, що організовано в період карантину за підтримки Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації та Департаменту освіти Харківської міської ради.

З метою надання методичної допомоги вчителям щодо організації освітнього процесу в умовах карантину, вивчивши потреби, побажання та попит учителів щодо навчання школярів у дистанційній формі, на сайті Харківської академії неперервної освіти з 8 квітня 2020 року розпочинається  методичний Інтернет-марафон.

У межах цього заходу вчителі 1-11 класів ЗЗСО матимуть можливість ознайомитися з ефективними формами та методами роботи з учнями за дистанційною формою навчання, отримають практичні рекомендації щодо організації дистанційного освітнього процесу та поради, як зробити цей процес продуктивним.

Методичні рекомендації фахівців Академії мають за мету, перш за все, надання допомоги вчителям, учням і батькам у вивченні нового навчального матеріалу; спрямовані на вирішення головного завдання –  організацію якісного і безперервного. освітнього процесу.

Пропонуємо уважно відстежувати інформацію в розділі «Новини» на сайті КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», де кожного дня розміщуватимуться анонси і навчальні матеріали: методичні рекомендації вчителям кожного класу і з кожного предмету, що розроблені фахівцями академії; конспекти уроків із презентаціями, відео-записи уроків, що підготовлені кращими вчителями ЗЗСО м. Харків та Харківської області.

Запрошуємо до участі в марафоні всіх учителів, про що просимо повідомити директорів закладів загальної середньої освіти.

 

Ректор                          (підписано)                              Любов ПОКРОЄВА

 

 

 

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ І УЧНІ!

 

      Триває карантин в зв’язку з поширенням захворювання коронавірусу COVID-19 до 24 квітня 2020 року. Термін може бути змінено в залежності від епідеміологічної ситуації в Україні.

Під час карантину треба дотримуватись наступного:

  • Захворів – сиди вдома.
  • У разі погіршення стану здоров’я – негайно звертатись до свого сімейного лікаря.

Найпоширеніші симптоми – головний біль, сухий кашель, лихоманка, утрудненне дихання.

  • Коронавірус передається краплинним та контактним шляхом.

Треба:

  • ретельно і часто мити руки;
  • уникати скупчення людей;
  • використовувати захисну маску;
  • регулярно проводити вологе прибирання в приміщеннях з використанням дезрозчинів.

 

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2020 № 255 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено з 06.04.2020:

  • переміщення групою осіб у кількості більше ніж дві особи та осіб, які не досягли 14 років, без супроводження батьків;
  • відвідування спортивних та дитячих майданчиків;
  • відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових та прибережних зон.

Донбас SOS – громадська організація, утворилася 14 березня 2014 з активістів Донбасу і займається координацією допомоги громадянам, які перебувають в зоні проведення АТО і внутрішньо переміщеним особам (ВПЛ).

При підтримці Програми ООН із відновлення та розбудови миру, Донбас SOS

розробив мобільний додаток «Твоє право». Це універсальний безкоштовний

юридичний довідник для людей, що постраждали від конфлікту на сході України;

осіб, які стали жертвами сексуального і гендерно зумовленого насильства; осіб, що

постраждали від торгівлі людьми; ветеранів АТО/ООС та членів родин загиблих.

Застосунок містить перелік основних тем із відповідями для користувачів. Крім

визначень та загальної інформації, містить посилання на відповідні нормативно-

правові акти та зразки заяв.

У мобільному додатку «Твоє право» висвітлені питання освіти, які актуальні

для людей, що залишились на тимчасово окупованих територіях та внутрішньо

переміщених осіб. Додаток містить інформацію:

– про дошкільну освіту;

– повну загальну середню освіту (перелік шкіл де організовано дистанційне

навчання, дистанційне навчання для жителів ТОТ та особливості отримання

атестату);

– про особливості професійно-технічної освіти;

– про вищу освіту (проходження ЗНО, порядок зарахування для жителів ТОТ,

спрощена процедура вступу через центри «Донбас- Україна», соціальна стипендія);

– про відновлення документів про освіту (атестат про повну загальну освіту,

диплом про закінчення закладів вищої освіти).

http://www.donbasssos.org/mob_dodatok-2/

 

Наказ № 21, 19.03.2020 Про організаційні заходи запобігання поширення коронавірусу

Як не піддаватися паніці через пандемію коронавірусу у світі.

Є кілька способів протистояти паніці:

  1. Відкиньте емоції і зробіть ставку на мислення.

У критичній ситуації необхідно відкинути емоції, переживання і робити ставку на мислення, логіку. Ознайомтеся з наявною інформацією: дізнайтеся все про симптоми, профілактику, рекомендації, статистику; проаналізуйте і продумайте підходящі дії, які варто зробити, щоб запобігти небезпечній ситуації та мінімізувати наслідки.

Навіть якщо вважаєте проблему (в разі введення карантину) на перший погляд повністю безнадійною, спробуйте поглянути на неї з іншого боку – складіть перелік способів вирішення, продумавши вигоди і наслідки кожного варіанту. Якщо вдасться знайти відносно безболісний метод вирішення проблеми, паніка відразу ж пройде.

  1. Не драматизуйте ситуацію.

Тривога є природною реакцією організму для захисту від небезпек, але не потрібно драматизувати ситуацію. На випадок підвищеного хвилювання і тривожності складіть для себе список речей і занять, які допомагають вам відчувати себе впевнено і спокійно, щось на зразок заспокійливого для вас.

Наприклад, запахи, з якими у вас асоціюється спокій і комфорт – кава, ліс. Звуки і музика – шум лісу, прибою, пісня, яку співала мама в дитинстві. Смакові відчуття – морозиво, фрукт або відчуття прохолоди в роті після ковтка джерельної води. Дії – потягування, пробіжка, читання, малювання.

Зробіть так, щоб кожен день ви могли приділяти хоча б 15 хвилин одному з перерахованих вище дій.

  1. Слідкуйте за своїм здоров’ям.

Важливо пам’ятати, що впевненіше з тривогою та панікою справляється міцний організм з хорошим імунітетом. Щоб не піддаватися непотрібним хвилюванням, стежте за такими процесами: сон, відпочинок, подбайте про повноцінне і якісне харчування.

  1. Переведіть увагу.

Згадайте про свої хобі, захоплення. Не забувайте про роботу по дому. Прання,  прибирання, прасування, дрібний ремонт, які знижують тривогу, дають життю сенс і будуть тримати в тонусі.

  1. Прислухайтесь до свого тіла та емоцій.

Кожна людина реагує на стрес по-різному, тому зверніть увагу на такі тривожні сигнали: зміна апетиту, занепокоєння, смуток, гнів або відчуженість. Помітивши їх, зробіть паузу, щоб подбати про своє тіло і розум. Зверніться по допомогу до близьких, до свого довіреного лікаря.

  1. Використовуйте кращі рекомендації з охорони здоров’я.

Ми можемо багато зробити для захисту себе і близьких. Центри з контролю і профілактики захворювань рекомендують:

– уникати тісного контакту з хворими людьми;

– не торкатися очей, носа і рота немитими руками;

– мити руки з милом і водою (не менше 20 с.), особливо після відвідування публічних місць;

– якщо мило і вода недоступні, використовуйте антисептик для рук (вміст спирту не менше 60% нанесіть на всю поверхню кистей і тріть їх, поки вони не висохнуть);

– залишайтеся вдома, коли ви хворі (якщо не маєте потреби в медичній допомозі);

– прикривайте рот і ніс під час кашлю або чхання серветкою або використовуйте для цього внутрішню частину ліктя;

– носіть захисну маску, якщо ви хворі або супроводжуєте хворого без маски;

– чистіть та дезінфікуйте часто використовувані предмети і поверхні (столи, дверні ручки, вимикачі, телефони, клавіатури, туалети, крани і раковини).

  1. Використовуйте надійні джерела інформації.

Ви можете самі обирати, звідки отримувати і як аналізувати інформацію. Панічні дзвінки близьких і недостовірні повідомлення в соціальних мережах можуть нашкодити емоційному здоров’ю більше, ніж якщо б ви покладалися на перевірені джерела інформації (наприклад, ВООЗ).

Дивіться, хто коментує інформацію: лікар, психотерапевт, вірусолог. Виходячи з цього, розуміти, кого слухати, кого – ні. Якщо ви читаєте блог, або коментарі якоїсь Маші або експерта невідомо якої організації, або форуми, де перелякані люди лякають більш переляканих людей, то ви повинні розуміти, що багато хто з таких “псевдоекспертів” просто заробляють гроші і популярність на загальній паніці.

Якщо ви помічаєте, що надмірно насичені останніми повідомленнями про карантин, хворобу, нав’язливо перевіряєте новинну стрічку і відчуваєте пригніченість, потрібно зробити перерву і встановити для себе обмеження.

  1. Діліться достовірною інформацією.

Діліться з іншими людьми корисною інформацією, яку знаходите. Це може зменшити тривожність оточуючих і реально допомогти їм.

  1. Допоможіть оточуючим.

Подивіться навколо себе, адже поруч з вами живуть люди, яким необхідна підтримка. Зайдіть до сусідів, які не можуть вільно пересуватися, та принести їм продукти чи ліки, поговоріть і заспокойте людей похилого віку, які отримують інформацію  тільки з телевізора та чуток, і живуть через це в тривозі. В цей час ми та наша допомога потрібна великій кількості людей, не можна залишатися байдужими.

  1. Посміхніться.

Чорт забирай, вистачить нити і трястися від страху! Посміхніться, розкажіть анекдот співробітнику, перегляньте комедію зі своїми дітьми. Гарна доза гумору і оптимізму допоможе вам і вашим близьким подолати найстрашніший вірус – вірус страху.

 

Запорукою успішного виховання дитини є розум батьків, усвідомленість взаємодії з дитиною та власних рішень, увага до дитини та її потреб,
послідовність у вихованні та готовність бути батьками.

  • твердо окреслюйте власну батьківську позицію, проявляти нормальну батьківську владу – позначати та приймати почуття дитини;
  • приймайте дитину такою, якою вона є – з усіма недоліками та позитивними рисами;
  • встановлюйте межі, обговорюйте проблемні ситуації, домовляйтеся та за потреби йдіть на компроміси;
  • відстоюйте власну батьківську позицію і владу, зберігайте спокій, будьте упевненими та непохитними під час прийняття рішень;
  • створюйте умови для того, аби життя дитини було достатньо наповненим;
  • навчайте дитину об’єктивно оцінювати її власну діяльність;
  • давайте дитині змогу хотіти та обирати;
  • ставтеся з повагою до дитини;
  • цікавтеся, запитуйте, давайте дитині змогу самостійно оцінювати її власну поведінку та вчинки;
  • проявляйте власні почуття.

НОМЕРИ  ТЕЛЕФОНІВ

«ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ»,

що надають інформаційну та консультативну допомогу з питань булінгу, торгівлі людьми, домашнього насильства

 та насильства за ознаками статі

 

Усі «гарячі лінії» працюють анонімно та безкоштовно:

  • Національна дитяча «гаряча лінія» 0800 500-225 (зі стаціонарного телефону), 116 111 (з мобільного телефону).
  • Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0800 500-335 (зі стаціонарного телефону), 116 123 (з мобільного телефону).
  • Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультуванню мігрантів 0 800 505-501 (зі стаціонарного телефону), 527 (з мобільного телефону).

Оголошення конкурса на посади заклади освіти Травень

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 13 вересня 2017 р. № 684

Київ

Про затвердження Порядку ведення
обліку дітей шкільного віку та учнів

Кабінет Міністрів України постановляє:

  1. ЗатвердитиПорядок ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, що додається.
  2. Визнати такими, що втратили чинність:

постанову Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 р. № 646 “Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку” (Офіційний вісник України, 2000 р., № 16, ст. 670);

пункт 13 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 437 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 56, ст. 1942).

Прем’єр-міністрУкраїни                                                 В. ГРОЙСМАН

Інд

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 вересня 2017 р. № 684

ПОРЯДОК

ведення обліку дітей шкільного віку та учнів

  1. Цей Порядок визначає механізм обліку дітей шкільного віку та учнів, що ведеться з метою забезпечення здобуття ними загальної середньої освіти.
  2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

діти шкільного віку — особи у віці 6—18 років, які повинні здобувати загальну середню освіту;

учні — особи, які здобувають загальну середню освіту у навчальному закладі;

навчальний заклад — загальноосвітній, професійно-технічний, вищий навчальний заклад, що забезпечує здобуття загальної середньої освіти.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про захист персональних даних”, “Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”.

  1. Обробка та захист персональних даних дітей шкільного віку та учнів під час їх обліку здійснюються відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
  2. Облік дітей шкільного віку ведеться в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці (району, міста, району у місті, селища, села).

Районні, районні у містах держадміністрації та міські, селищні, сільські  ради, у тому числі об’єднаних територіальних громад, їх виконавчі органи (далі — уповноважені органи) із залученням відповідних територіальних органів Національної поліції та служб у справах дітей організовують ведення обліку дітей шкільного віку.

  1. Уповноважені органи:

1) організовують ведення обліку дітей шкільного віку, які проживають чи перебувають в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, шляхом створення та постійного оновлення реєстру даних про них (на кожний рік народження окремо) (далі — реєстр);

2) визначають структурний підрозділ (посадову особу), відповідальний за створення та постійне оновлення реєстру (далі — структурний підрозділ);

3) закріплюють територію обслуговування за загальноосвітніми навчальними закладами, що належать до сфери їх управління (крім загальноосвітніх навчальних закладів, зарахування до яких здійснюється виключно за результатами конкурсного відбору або за направленням в установленому порядку).

  1. Структурним підрозділом до реєстру вносяться такі персональні дані дитини шкільного віку: прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування, місце навчання (навчальний заклад), форма навчання та належність до категорії осіб з особливими освітніми потребами (далі — дані).

Дані дитини шкільного віку видаляються з реєстру у разі:

досягнення нею повноліття;

здобуття нею повної загальної середньої освіти;

наявності письмово підтвердженої інформації про взяття її на облік (включення до реєстру) на території іншої адміністративно-територіальної одиниці;

її вибуття на постійне місце проживання за межі України (з припиненням здобуття загальної середньої освіти в Україні).

  1. Структурні підрозділи для забезпечення прав дітей шкільного віку на здобуття загальної середньої освіти та з дотриманням вимог Законів України “Про інформацію” і “Про захист персональних даних” мають право:

отримувати дані дітей шкільного віку від служб у справах дітей, спеціальних установ та закладів, які здійснюють їх соціальний захист і профілактику правопорушень, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інших адміністративно-територіальних одиниць, житлово-експлуатаційних організацій та навчальних закладів;

використовувати для створення та оновлення реєстру отримані дані, у тому числі з інших реєстрів або баз даних.

Залучення працівників навчальних закладів до організації та ведення  обліку дітей шкільного віку забороняється.

  1. Структурний підрозділ протягом 10 робочих днів з дня отримання даних здійснює їх обробку, у тому числі звіряє їх з даними реєстру та у разі потреби вносить до нього відповідні зміни і доповнення.

Дані також можуть бути внесені до реєстру відповідно до письмової заяви батьків (одного з батьків) дитини шкільного віку чи інших законних представників або її сканованої копії у разі її подання відповідному структурному підрозділу.

У разі коли місце навчання (навчальний заклад) дитини шкільного віку не встановлено, структурний підрозділ протягом п’яти робочих днів з дня встановлення відповідного факту надає наявні в реєстрі її дані відповідному територіальному органу Національної поліції та службi у справах дітей для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом права дитини на здобуття загальної середньої освіти.

  1. На підставі даних реєстру структурний підрозділ складає і подає статистичний звіт про кількість дітей шкільного віку за формою та у порядку, затвердженому МОН.

На підставі статистичних звітів про кількість дітей шкільного віку  складаються і подаються зведені статистичні звіти за формою та у порядку, затвердженому МОН.

  1. Облік учнів ведуть навчальні заклади, які подають щороку не пізніше 15 вересня відповідному структурному підрозділу дані всіх учнів, які до нього зараховані.
  2. У разі переведення учня до іншого навчального закладу або його відрахування в установленому порядку навчальний заклад, з якого переводиться або відраховується учень, подає не пізніше 15 числа наступного місяця відповідному структурному підрозділу дані такого учня, у тому числі місце продовження здобуття ним загальної середньої освіти (навчальний заклад).

Під час переведення учня до іншого навчального закладу до навчального закладу, з якого він переводиться, подаються:

заява батьків (одного з батьків) учня чи інших його законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або заява учня (для повнолітніх учнів);

письмове підтвердження або його сканована копія з іншого навчального закладу про можливість зарахування до нього відповідного учня.

Під час вибуття учня на постійне місце проживання за межі України до навчального закладу, з якого він вибуває, подаються:

заява батьків (одного з батьків) учня чи інших його законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або заява учня (для повнолітніх учнів);

копія або сканована копія паспорта громадянина України для виїзду за кордон, з яким перетинає державний кордон дитина, або її проїзного документа із записом про вибуття на постійне місце проживання за межі України чи відміткою про взяття на постійний консульський облік у дипломатичному представництві або консульській установі України за кордоном (для учнів, які не досягли повноліття).

  1. Навчальні заклади у разі зарахування учнів, які здобували загальну середню освіту в навчальних закладах інших адміністративно-територіальних одиниць, подають не пізніше 15 числа наступного місяця з дня зарахування їх дані уповноваженому органу або його структурному підрозділу адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташовано навчальний заклад, у якому учень здобував загальну середню освіту.
  2. У разі відсутності учнів, які не досягли повноліття, на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин навчальний заклад невідкладно надає відповідному територіальному органу Національної поліції та службі у справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття загальної середньої освіти.

Причини відсутності учня на навчальних заняттях підтверджуються відповідною медичною довідкою закладу охорони здоров’я або письмовим поясненням батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або учня (для повнолітніх учнів), що зберігаються в його особовій справі протягом поточного навчального року.

  1. Контроль за веденням обліку дітей шкільного віку в частині реалізації структурними підрозділами повноважень, визначених цим Порядком, здійснює ДIНЗ.

Контроль за веденням обліку учнів навчальними закладами здійснюють відповідні структурні підрозділи.