Організація роботи учнівського самоврядування на 2025/2026 н.р.
Організація роботи учнівського самоврядування на 2025/2026 навчальний рік
Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
А. Барбюс
Учнівське самоврядування — добровільна дитяча демократична
організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони
здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості шкільного
колективу, формування у всіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, що є невід’ємною частиною системи управління школою. Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яку можна з однаковим успіхом вважати як засобом життя учнівського колективу, так і прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноплановій, різноманітній та глибоко змістовній роботі навчального закладу, притягує їх до управління справами колективу, допомагає зрозуміти свої права та обов’язки, формує почуття керівника спочатку у класі, а потім у школі, місті, державі.
Основні завдання діяльності учнівського самоврядування – організація життя учнівського колективу, яка реалізуються у залученні всіх його членів до планування, організації, контролю і підбиття підсумків навчальної і суспільно корисної праці.
Основна мета — виховати в учнів активну життєву позицію, підготувати їх до дійової участі в демократичному управлінні суспільством.
Правова основа діяльності органів дитячого самоврядування: Конституція України; Конвенція ООН про права дитини; Закони України «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про дитячі та молодіжні громадські організації»; розпорядження та накази місцевих органів виконавчої влади та управління освіти і науки; навчального закладу, організації, Статут.
Учнівське самоврядування сприяє виробленню в учнів таких якостей як
відповідальність за доручену справу, за колектив, за все, що відбувається навколо; принциповість — вміння критикувати, належним чином сприймати критику, давати об’єктивну оцінку власним вчинкам і оточуючих людей; самостійність; готовність залежно від конкретних умов знаходити правильне рішення, долати труднощі; творче ставлення до дійсності; вміння виявляти ініціативу, вносити в будь-яку справу свої зусилля, думки, пропозиції.
На першому засіданні обирається голова учнівського парламенту та його заступник, які координують роботу 4 комісій. У 2025/2026 навчальному році головою учнівського парламенту обрано Правдіну Олександру, заступником голови учнівського парламенту – Калюжного Єгора, секретарем – Хорешкову Єву.
Навчальна комісія:
-піклується про встановлення сприятливих умов навчання;
-здійснює обговорення проблем навчання;
-вносить пропозиції стосовно форм проведених уроків;
-надає допомогу з проведення предметних тижнів.
Куратор Журавель Г.Г.
Журба Євген (10 клас)
Кіншаков Іван (7 клас)
Кінаш Олександр (6 клас)
Інформаційна комісія:
-формує громадську думку школи;
– інформує про найважливіші події в школі та поза нею;
-випускає газету «Смайлик» про події шкільного життя.
Куратор Гасан Є.Ю.
Дмитрусенко Софія (8 клас)
Селютін Іван (7 клас)
Борох Софія (6 клас)
Комісія «Волонтерська служба»:
– організація та проведення благодійних ярмарок;
– організація та проведення акцій для підтримки воїнів ЗСУ;
-привітання зі святами воїнів ЗСУ.
Куратор Назаренко О.В.
Калюжний Єгор (10 клас)
Хорешкова Єва (8 клас)
Немикіна Сабіна (9 клас)
Комісія дозвілля:
-здійснює організацію дозвілля учнів у різних формах;
-співпрацює з педагогом- організатором;
-допомагає в організації загальношкільних заходів;
-генерує творчі ідеї щодо проведення дозвілля учнів.
Куратор Долженко І.В.
Поспєлова Поліна (9 клас)
Диковський Михайло (9 клас)
Немикіна Рената (9 клас)