Організація роботи учнівського самоврядування на 2025/2026 н.р.

Організація роботи учнівського самоврядування на 2025/2026 навчальний рік

Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

                                                                                                            А. Барбюс

Учнівське самоврядування — добровільна дитяча демократична
організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони
здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості шкільного
колективу, формування у всіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, що є невід’ємною частиною системи управління школою. Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яку можна з однаковим успіхом вважати як засобом життя учнівського колективу, так і прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноплановій, різноманітній та глибоко змістовній роботі навчального закладу, притягує їх до управління справами колективу, допомагає зрозуміти свої права та обов’язки, формує почуття керівника спочатку у класі, а потім у школі, місті, державі.  

Основні завдання діяльності учнівського самоврядування – організація життя учнівського колективу, яка реалізуються у залученні всіх його членів до планування, організації, контролю і підбиття підсумків навчальної і суспільно корисної праці.

Основна мета — виховати в учнів активну життєву позицію, підготувати їх до дійової участі в демократичному управлінні суспільством.

Правова основа діяльності органів дитячого самоврядування: Конституція України; Конвенція ООН про права дитини; Закони України «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про дитячі та молодіжні громадські організації»; розпорядження та накази місцевих органів виконавчої влади та управління освіти і науки; навчального закладу, організації, Статут.

Учнівське самоврядування сприяє виробленню в учнів таких якостей як
відповідальність за доручену справу, за колектив, за все, що відбувається навколо; принциповість — вміння критикувати, належним чином сприймати критику, давати об’єктивну оцінку власним вчинкам і оточуючих людей; самостійність; готовність залежно від конкретних умов знаходити правильне рішення, долати труднощі; творче ставлення до дійсності; вміння виявляти ініціативу, вносити в будь-яку справу свої зусилля, думки, пропозиції.

На першому засіданні обирається голова учнівського парламенту та його заступник, які координують роботу 4 комісій. У 2025/2026 навчальному році головою учнівського парламенту обрано Правдіну Олександру, заступником голови учнівського парламенту – Калюжного Єгора, секретарем – Хорешкову Єву.

Навчальна комісія:

-піклується про встановлення сприятливих умов навчання;

-здійснює обговорення проблем навчання;

-вносить пропозиції стосовно форм проведених уроків;

-надає допомогу з проведення предметних тижнів.

Куратор Журавель Г.Г.

 Журба Євген (10 клас)

Кіншаков Іван (7 клас)

Кінаш Олександр (6 клас)

Інформаційна комісія:

-формує громадську думку школи;

– інформує про найважливіші події в школі та поза нею;

-випускає газету «Смайлик» про події шкільного життя.

Куратор Гасан Є.Ю.

 Дмитрусенко Софія (8 клас)

Селютін Іван (7 клас)

Борох Софія (6 клас)

Комісія «Волонтерська служба»:

– організація та проведення благодійних ярмарок;

– організація та проведення акцій для підтримки воїнів ЗСУ;

-привітання зі святами воїнів ЗСУ.

Куратор Назаренко О.В.

Калюжний Єгор (10 клас)

Хорешкова Єва (8 клас)

Немикіна Сабіна (9 клас)

Комісія дозвілля:

-здійснює організацію дозвілля учнів у різних формах;

-співпрацює з педагогом- організатором;

-допомагає в організації загальношкільних заходів;

-генерує творчі ідеї щодо проведення  дозвілля учнів.

Куратор  Долженко І.В.

Поспєлова Поліна (9 клас)

Диковський Михайло (9 клас)

Немикіна Рената  (9 клас)